tirsdag 4. desember 2001, 13:55 skrev du :
Da er det nok sikkert fordi oversettelsene våre ikke har blitt ført tilbake til KDE ennå, evnt. ikke har nådd release der.
Nå har jeg hentet kildekoden og bygget på nytt med oversettelser fra skolelinux-cvs. Det samme problemet er der fremdeles. Men hvorfor bare i bokmåls-versjonen?