I følge <URL: http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%C3%B8teplan > er neste møte i stavekontrollprosjektet mandag 2007-08-12 kl. 17:00 til 18:00.
Problemet er bare at mandag er dagen etter, og 2007-08-12 er søndag. Et relatert problemer at at skolelinux-prosjektet har et IRC-møte mandag 2007-08-13 kl. 20:00, og jeg har et styremøte i NUUG samme dag 18:00. Jeg ser dermed gjerne at stavekontrollmøtet ikke legges til samme tidspunkt.
Hva var det vi ble enige om sist? Var det søndagsmøte, eller var det mandagsmøte?
Jeg skulle gjerne hatt noen å diskutere hvordan vi skal håndtere ordsamlingen fra ordbanken, da det er mye uklart og mange avgjørelser som må tas før vi kan lage stavekontroll fra ordsamlingen. Slik den kom fra ordbanken kan den ikke brukes direkte, da den inneholder en rekke oppføringer som ikke er korrekt stavede ord (f.eks. -aktig som er en endelse og ikke et ord). Det krever at flere setter seg inn i stavekontrollbyggingen og innholdet i datafilene fra ordbanken.
Vennlig hilsen,