On 19/10/2007, Sjur Nørstebø Moshagen sjur.moshagen@kolumbus.fi wrote:
Den 18. okt. 2007 kl. 22.44 skrev Karl Ove Hufthammer:
Viss eg ikkje får protestar, vil eg tolka dette som at ingen er ueinige i eit skifte frå «arkfane» til «fane» (dette kan eg enkelt gjera på alle KDE4-omsettingane).
Eg ventar nokre dagar før eg ev. gjer endringa.
Eg har inga synspunkt på kva det bør heita i KDE, tenkte berre nemna at i MacOS X bruker slike ting å heita "flik" på norsk. Eg synest det er eit bra og lett forståeleg ord, og er etter mi meining eit betre ord enn "fane".
Jeg vil også uttrykke min støtte for flik.
Mvh Håkon Løvdal