fredag 30 juli 2004, 17:24, skrev Eskild Hustvedt:
Hadde vært veldig greit om folk som jobber aktivt med no-nb oversettelse hadde vært på IRC og kunne gi noen hint slik at jeg kan komme i gang fortere.
http://i18n.skolelinux.no/prioritering.html
- Knut