j
k
j a
j l
mandag 23 september 2002, 21:32, skrev Trond Trosterud:
Nei, nei. 5000 private maskiner som aldri betaler eit øre i lisenspengar, ut over det dei betalte då dei kjøpte maskina.
Og hvor har du dette fra?
- Knut
Back to the thread
Back to the list