[Åsmund Skjæveland]
Fleire som er med og sjekkar er sikkert ein god ide. Sidan du spør tar eg sjansen på at du har lyst. Sender deg info separat; reknar med at du kjenner til listadmin.
Jeg gjorde det før, og overlot i18n-no@-moderering til andre pga. manglende tid, så jeg har ikke veldig lyst. :) Håpet min epost skulle få andre til å melde seg. :)
Jo flere som modererer, jo mindre er konsekvensene om noen tar seg en velfortjent pause fra tastaturet, dermed er det lurt om flere modererer.
Vennlig hilsen,