On 2004-02-12 09:30:44+0100, Magni Onsøien wrote:
: On 2004-02-11 21:49:27 +0100, Runar Ingebrigtsen said: : : > Joda, det var bare i en spesiell sammenheng jeg trengte et alternativ. : > Jeg bruker søppelpost. : : Dei greiaste omsetjinga av spam er absolutt søppel, men i somme tilfelle : passar skrot veldig bra: : : Postnissen leverer posten din og skrotnissen fjerner søppelposten :)
*humre*
Jeg kommer litt sent inn i tråden, men jeg vil bare nevne at jeg har sansen for epest om spam.
Rune(sk)