Petter Reinholdtsen. Så jeg lurer litt på om det finnes flere Linux-sluttbrukere igjen i Norge i det hele tatt, etter at Skolelinux kollapset, (og Akershus forlot OpenOffice)? Kanskje det ikke finnes nevneverdig flere igjen av oss enn de som er på denne lista? Bortsett fra de IT-folka som drifter Linux-servere, selvfølgelig ...
-Lars
Jeg har lagt inn en redigert info om denne fixen på "Norsk brukerforum for OpenOffice.org". http://www.openofficeorg.no/Forumsider/index.php?topic=1268.0
Egil.