Johnny A. Solbu skreiv 29.11.2018 00:01:
Petter Reinholtsen og jeg har fått i gang en IRC-kanal for oss oversettere, på OFTC.
Kva er grunnen til *nok* ein IRC-kanal for oss omsetjarar? Dvs., kvar er gale med #i18n-no på Freenode, som me har hatt i *mange* år (iallfall frå 2006)? Synest det er unødvendig å spreia kommunikasjonskanalane slik.
I kanalen «#i18n-no» på OFTC er tanken at de av oss som er på IRC også kan joine den. Der kan vi for eksempel snakke om oversettelsesting, og sikkert andre ting som måtte føles naturlig slik man gjerne gjør i andre kanaler.:-)