Fredag 09 juni 2006 21:27, skrev Hans F. Nordhaug:
PS! Inntil videre ønsker jeg at noen (gjerne meg selv++) har hovedansvar for å sende inn og oppdatere po filene i vår SVN (slik som det tidvis har fungert for KDE og DI). Gjørokrati er bra, men noen bør ha ansvar slik at arbeidet som utføres i vår SVN ikke er bortkastet.
Så det betyr at du sammen med Alexander Nicolaysen Sørnes ønsker å være med i teamet som melder oversettelses oppstrøms. Gjørokrati er også og ta ansvar for å få ting gjort uten og vente på andre:
http://d.skolelinux.no/info/prosjektet/innlegg/gjoerokrati2.txt
Vennlig hilsen
Knut Yrvin