On Saturday 27. April 2013 18.23, Andreas Noteng wrote:
I nano klipper du ut tekst (hele linja) med ^k og limer inn igjen med ^u. Er det ikke det det er snakk om? Rett og slett: lim inn?
Måtte teste da jeg ikke bruker nano til vanlig, og du har rett, det er det den gjør.