Andreas Landmark andreas.landmark@skolelinux.no writes:
At 05.12.2001 17:06, Petter Reinholdtsen wrote:
Jeg fant en håpløs bokmåls-oversettelse på KDE-menyen. 'Grafikk->Iakttagere' burde nok være '->Framvisere'.
Ikke Fremvisere med 3 e'er ?
«Frem» var fram til 1982 klammeform, og vil av mange verte rekna som reaksjonært riksmål. Men i dag er det sidestilt, så ein kan skrive «frem» viss ein ønskjer det. (Dette er kanskje ein diskusjon de allereie har hatt i i18n-nb?)
Kjetil T.