onsdag 14. august 2002, 10:51, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes : | Onsdag 14. august 2002 09:19 skreiv Eivind Tagseth: | > * Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [020813 21:15]: | > > IT-sjefen i Akershus er svært opptatt av at man rapporterer alle de | > > manglene man skulle oppdage med oversettelsene tilbake til | > > oversetterene av OpenOffice. Det slår meg at vi burde hatt et enkelt | > > registreringssystem for dette. Har noen ett forslag da f.eks. | > > bugzilla er for komplisert. | > | > Synes mantis (http://mantisbt.sourceforge.net/) er det | > registreringssystemet som har greiest brukergrensesnitt og som er greit å | > administrere. Noen sa at sikkerheten kanskje ikke var helt gjennomført, | > men det skaper vel neppe problem i dette tilfellet... | | Problemet med både Bugzilla og Mantis (så vidt eg kan sjå) er terskelen for | nye brukarar. Dersom brukaren må registrera seg med e-postadresse og | passord, trur eg mange fell frå. | | Både Debian og KDE brukar eit nokså greitt system, der du sender ein enkel | e-post. KDE har eit vevgrensesnitt me kunne ha forenkla og brukt som | modell. | | Eg ser for meg ei nettside med eit skjema der du oppgir programmodul, språk | og andre viktige ting. (Ikkje ein Bugzilla-jungel, men ei enkel og | oversiktleg side.) Brukaren skal ikkje trenga oppgi e-postadresse ein gong. | Skjemaet vert sendt som e-post til feilsystemet. Anten ein brukar | Debian/KDE bug tracker eller Bugzilla, vil ein ha eit kraftig system i | ryggen for å halda oversikta samstundes som grensesnittet er så enkelt som | råd. | | Med helsing, | Gaute Hvoslef Kvalnes
Enig. Hva vi nå enn velger, bør være så enkelt som bare mulig (men også, som Knut nevner , ikke kreve for mye administrasjon, om mulig). Det bør ikke kreve en så høy brukerkompetanse at nybegynnere, ev også noen mer erfarne, skremmes bort. Er det dessuten realistisk med hundrevis av feilmeldinger? Hvor mange vil orke å sende inn?
Hilsen Axel