Petter Reinholdtsen skreiv 15. april 2016 21:13:
Jeg tok nettopp mot til meg og pakket sammen en ny versjon av den frie norske stavekontrollen, spell-norwegian versjon 2.2. Resultatet kan lastes ned fra <URL:http://no.speling.org/ >.
Vert desse sende inn til Hunspell (ev. andre), slik at me kan rekna med å få dei automatisk i distroen me brukar?