On Fri, 2004-07-30 at 00:56, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Fredag 30. juli 2004 00:51 skreiv Herman Robak:
Dette koster betydelig arbeid, og er beheftet med feil. Burde ikke snarveistastene bli generert automatisk, slik at kollisjonene kunne bli eliminert en gang for alle?
Jau, dersom ein var sikra at dei vanlegaste tastane var konsekvente, ville det vore ei god løysing. Ei liste med standardval for «Fil», «Opna», «Lagra», osv., og så automatikk på resten.
Har det vært fremmet forslag om dette?
Ein er kanskje redd for at det vil verta tregt, iallfall for ein del dynamiske skjermbilete som ikkje kan genererast på førehand?
Tja, det er ikke helt lett å sjekke alle kombinasjonene man kan få til i kontrollsenteret. Kunne man reservere taster for de faste delene, og tvinge modulene til å bare bruke «ledige» taster?