On Thu, 2005-08-04 at 19:41 +0200, Eskild Hustvedt wrote:
Disse ordene sier kanskje mye for tekniske brukere, men kanskje ikke så mye til den gjennomsnittlige bruker. Noen hint jeg kan gi: Brukermiljø Grafisk brukermiljø Billedlig brukermiljø
kvifor meiner du desse er betre?
om ein skulle gripe fatt i noko, så ville eg heller sjå på "brukar" kontra "bruk". brukaren sit på ein stol og er ikkje ein del av miljøet på skjermen... "grafisk bruksmiljø"? "grafisk bruksmåte"?