On fre, 2004-10-01 at 14:54 +0200, Axel Bojer wrote:
Jeg tror den vanlige bruker må veie tyngst, ekspertene klarer seg stort sett i alle fall.
ja, ekspertane veit korleis dei kan skru av norsk omsetjing. er det dette du vil oppnå?
Jeg la inn
<tr> <td>segmentation fault</td> <td>Minnefeil, feil ved minnetilgang</td> </tr> De fleste var enige i det, og «aksessering» er dårlig norsk, og det bør vi helst unngå.
Tror ikke vi kommer noe nærmere, og tror ikke det er nødvendig heller. Hva skulle man eventuelt gjøre hvis man fikk en annen melding som man ellers ikke ville gjort? Bytte rambrikken? Tror ikke det ...
dette gjorde meg verkeleg motlaus. viss det er eit slikt nivå vi skal ha på omsetjinga, er det ikkje noko poeng for meg å engasjere meg. eg ser for meg fleire og fleire oppslag i Harry Hørt og liknande harsellerande sider.
eg ønskjer omsetjingar som gir meining for alle, ekspertar og ikkje- ekspertar. "minnefeil" er _fatalt_ dårleg for alle partar, det er rett og slett ikkje mogleg å vite kva det er for noko, det kan vere nesten kva som helst. det er eit kroneksempel på forflating.
for å ta ein parallell frå litteraturen: du omset ikkje Shakespeare ned til eit vokabular på 6000 ord slik at alle kan forstå alle orda, for då får du eit verk som ikkje er verdt å lese for nokon.