Måndag 7. januar 2008 skreiv Knut Yrvin:
Jeg støtter at man konsentrerer seg fullstendig om KDE 4.x. Men ...
KDE 3.5 blir fortsatt vedlikeholdt i mange år framover.
Ja, og derfor har eg ikkje fjerna KDE 3-mappene frå SVN-lageret vårt. Om nokon skulle komma med viktig korrekturendringar (eller av ymse grunnar vil nyomsetta KDE 3-program), vil det ikkje vera noko problem for meg å få desse overført til KDE.
Men no bør me konsentrera oss om KDE 4. Er det forresten nokon her som har fått prøvd det nye omsettingsverktøyet der, Kaider?