On 11 April 2020 09:26:41 BST, "Johnny A. Solbu" johnny@solbu.net wrote:
On Saturday 11 April 2020 09:57, Petter Reinholdtsen wrote:
For et år siden annonserte Johnny Solby at det er opprettet en
IRC-kanal
på irc.oftc.net / irc.debian.org for oss oversettere
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
eg bryr meg ikkje så mykje om kva IRC-nettverk vi vel, men akkurat no er det ingen andre enn meg inne på #i18n-no på Freenode.