Hei, jeg gikk gjennom alt som manglet i kde-baseapps og oppdaterte der jeg mente det var nødvendig, og satte som akseptert en del andre oversettelser.
Kan "noen" se gjennom og oppdatere (tror ikke jeg er blant de privilegerte, men er uansett ikke så stø i det).