mandag 25 april 2005, 17:06, skrev Karl Ove Hufthammer: | Måndag 25. april 2005 15:28 skreiv Axel Bojer: | > Erv det flere som er av samme mening? | > | > | For øvrig meiner eg alle med hulle kakediagram burde utryddast | > | frå jordoverflata. | > | > Hulle?? | | Eg anar ikkje kva den feilstavinga var meint å vera. Eg får unnskylda meg | med at det var skrive klokka 00:38 ein laurdag. | | Men det eg *meinte* å seia, var at alle kakediagram burde utryddast!
Bare ikke de *ekte* kakene :-D (Som ikke behøver å havne i diagrammer).
Men hva gjør du etter folkemordet på kakediagrammene da? Lager søylediagrammer? Eller skal vi kaste ut alle statistikerne med det samme?
Mvh Axel ... som til tider har brukt diagrammer.