Espen Talberg skrev:
Axel Bojer wrote:
Hva med å ta det på søndagen kl. 17:00 til 18:00.?
Det for passer bra for min del. Eneste minus er bare at det er litt lett
å glemme å møte opp siden det er en fridag/familiedag ...
Det er sant, vi får prøve hardt?
-A.