Måndag 14. februar 2005 20:49 skreiv Eivind Tagseth:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-02-14 20:39:47 +0100]:
Mitt forslag er altså: system bell systemvarsel audible bell lydsignal (systemlyd?) custom bell tilpasset/selvvalgt signal bell varsel, signal
Tror «varsel» kan bli brukt i alle tilfellene jeg, konsistent og beskrivende, og kan ikke blandes sammen med Unix-signaler.
Den samanblandinga har ikkje falt meg inn før. Eg har mest brukt signal, så vidt eg kan hugsa.
Akkurat her trur eg me bør ha omgrepet «system notifications» i bakhovudet. Dagens omsetjing «systempåminningar» er ikkje heilt bra. Karl Ove Hufthammer stilte nett spørsmål om dette på nynorsklista: https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-nn/2005-January...
Desse framlegga vart nemnde:
Hendingsvarsling Hendingsmeldingar systemmelding
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes