[Knut Yrvin]
Hvordan står det til med samisk støtten. Den statistikken jeg har funnet tyder på at kdebase og kdelibs ikke er oversatt slik at pakkene blir med i KDE (gjelder for 3.4 og 3.5).
Så selv om vi har samiske tegn i orden, er jeg ikke sikker på status for samiskoversatt programvare:
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/kde/se/ http://i18n.kde.org/stats/gui/stable/se/index.php
Hva er status?
Jeg tror dette er et spørsmål i18n-sme@ har bedre forutsetning til å besvare. CC dit.