Axel Bojer wrote:
Hvor finner du den (nettadresse?) Jeg fant: http://www.bbsinc.com/symbol.html http://www.utoronto.ca/webdocs/HTMLdocs/NewHTML/iso_table.html men ser den ikke der (de har bare med ascii-tegnene, altså de 256 første ...).
Den første av desse inneheld iallfall haugar av feil, og må aldri brukast! Det beste er å gå til den *offiselle* kjelda:
http://www.w3.org/TR/REC-html40/sgml/entities.html
For øvrig har ASCII berre dei første 128, ikkje 256, teiknposisjonane (og inneheld òg færre enn 128 teikn).