2001-11-06 15:33:25, Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
Eg har brukt 'side'.
Det fungerer ikkje der eg treng omsetjinga -- nemlig i ein nettlesar. Der er ei 'side' ei nettside, og menyvalet 'Opn side i ny side' høyrest ikkje heilt bra ut ...
Her <URL: http://home.no.net/huftis/kritikk/mozilla-tabs.png > er forresten eit bilde over korleis desse 'tab'-ane ser ut.