* Herman Robak (hermanr@student.matnat.uio.no) [010814 05:36]:
Kan noen som har brukt kdessh fortelle meg hva "remote stub" står for?
Har noen et godt forslag til hva vi bør kalle en "daemon"? Jeg har på følelsen at "demon" ikke helt er tingen...
Synes "demon" er helt greit. Det er i alle fall det jeg snakker om "til daglig", og jeg tror alle data-kyndige vil forstå det helt fint. "Bakgrunnstjener" eller noe slikt blir veldig krøkkete.
Eivind