Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200508041932.25592.axelb@skolelinux.no:
CJK (engelsk forkortelse for kinesisk, japansk og koreansk(-e tegn)) Noen forslag til hva man kaller det på norsk?
Kina-japan? ;)
Men er gjerne best å la det stå uomsett. I kva samanheng er det brukt?