Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200410171404.10227.axelb@skolelinux.no:
Vi har sett på alternative oversettelser av «System tray (notification)»
Eg vil stemma for å halda på «systemtrau», iallfall på nynorsk. Heilt frå eg først hørte det har eg synest det er eit knakande godt ord!