Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in news:200310082322.48758.axelb@skolelinux.no:
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
hmm. En måned senere ... Hvor har du det fra? Finn Erik Vinje ("skriveregler") bruker visst også 'masse ord'. (s.28); vel og merke da ved sitering i en sitering.
Dette hørest mildt sagt kvalmandes ut. «'» er ein typografisk bastard som ikkje skal brukast til noko, og eg er overraska over at noko sånt har passert korrekturlesinga. I kva utgåve av «Skriveregler» finn du dette?
For øvrig er det mange som meiner at Vinje framleis lev i skrivemaskinalderen, og på ingen måte er nokon autoritet på typografi, jf. "http://groups.google.com/groups?q=vinje+skrivemaskin".
Sjå òg "http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/ucs/quotes.html" og ikkje minst "http://home.no.net/toeng/sitat/sitatart.html", som inneheld ei fin oppsummering av hermeteiknproblematikken.