Lørdag 03 juni 2006 16:41, skrev Alexander Nicolaysen Sørnes:
ktorrent.po ble meldt inn i februar. Jeg kan godt hjelpe til med innmeldingen, hvis dere mangler folk. Programmene i «extragear-» følger ikke KDEs utgivelsesmønster, så det er en fordel om de meldes inn oftere.
Har hatt samme problemet med Krecipes som også ble meldt inn i februar. Kanskje de bør kopieres inn til KDE litt oftere. Dette gjelder jo også malfilene som endrer seg med jevne mellomrom...
NilsK