Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1096921613.6956.8.camel@chico.njus.no:
aspect ratio - størrelsesforhold
ikkje heilt nøgd med denne, det hadde vore fint om det kom fram at forholdet gjeld breidde og høgde. kanskje rett og slett "breidde/høgde-forhold"?
Ja. Eg trur eg brukte «høgd/breidd-forhold» (altso i motsett rekkjefølgja). Synest det hørest hakket betre. Men i mange samanhenger er rekkjefølgja viktig, og då er det vanligvis breidd/høgd.