Arno Teigseth skrev:
Når man setter inn en Avkryssingsboks får denne automatisk navnet CheckBox1, og etiketten blir også engelsk.
Er det ikke best å *ikke* oversette navnene til Avkryssingsboks1 osv? Det blir jo bare mer tungvint for en bruker når han skal følge smørbrødlisten.
Det er mit indtryk at langt de fleste programmører bruger deres eget sprog (eller deres projekts arbejdssprog) til etiketter og navne i deres programmer, så jeg tror at det mest intuitive er at oversætte navnene.
God fornøjelse,
Jacob