Oppdaga tilfeldigvis på fellesordlista at «tab» skal omsettast til «arkfane» http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html#T
Dette overraska meg, då eg alltid har brukt «fane», og eg trur dette er rimelig konsekvent brukt i nynorskomsettinga. Eg synest «fane» er betre enn «arkfane» (hovudsaklig fordi det er kortare).
Nokon som har noko imot at me går over til «fane»? Eg kan sikkert gjera ein søk og erstatt.