-----Original Message----- From: Petter Reinholdtsen To: submit@bugs.debian.org Cc: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: 23.11.01 11:12 Subject: [i18n-no] Updated norwegian translations for tasksel 1.12
Package: tasksel Version: 1.12 Severity: wishlist
A complete translation for both norwegian variants, bokmål and nynorsk, is available from
Kanskje ein fordel å ta det ørlite grann med ro? ;-) Så lenge omsetjingane ikkje er ferdige, er det vel ingen grunn til å 'plaga' Debian med stadige småoppdateringar?
Bokmålsomsetjinga ser slett ikkje ferdig ut, eg ser til dømes tre ulike omsetjingar av 'Cannot allocate memory ...':
'Kan ikke tilordne minne ...' 'Kan ikke allokere minne ...' 'Klarte ikke å allokere minne ...'
Godt gjort å klara å vera så inkonsekvent i ei fil med berre 39 omsetjingar ;-)
Eg er absolutt for å bruka 'tilordna' (evt. 'tildela'?) i staden for 'allokera', men kva heiter i så fall 'reallocate'?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes