Åsmund Skjæveland:
Elles synest eg «knipsa» er eit godt framlegg. Litt uvant, men det assosierer godt til fotografering og fungerer like godt som «ta eit bilete», medan «ta ein kopi» fort kan forvekslast med klipp&lim. Å omskriva til «bilete av skjermen» er også bra, synest eg.
I KSnapshot heiter knappen «Nytt skjermbilete», og hjelpeteksten snakkar om å «ta eit nytt skjermbilete».