[Axel Bojer]
Ser du i en annen e-post skrev: «markert som både nynorskord ('*'), og som bokmålsord ('21 B'). » Så jeg regner da med at om jeg fjerner 21B, så er alt i orden? (betyr disse kodene at de angir bøyningsform for bokmål, men ikke for nynorsk?)
Forklaring på kodene står øverst i norsk.words. '21 B' har ingenting med bøyningsform å gjøre. '21' er frekvens, og 'B' er ordgruppe 'normale bokmålsord'. :)
#mao * 21 B -> utgår (forkortelsen staves m.a.o.)
Javel? Jeg minnes at det for noen år siden ble endret slik at forkortelser for det første kunne kunne punktum (ikke lenger m.a.o. men mao). Husker jeg feil?
#mm * -> utgår
Bør den ikke flyttes til forkortingslista for nynorsk?
Vennlig hilsen,