Hei Axel,
Takk for raske svar
2010/1/26 Axel Bojer axelb@skolelinux.no
[snip]
En lenke til: http://wiki.skolelinux.no/Bidra/Oversetting
Der ligger det hele :-)
Jeg har til en oversettere under "Brukermiljø" -> "Oversettere" nå. Ser det greit ut ?
Forresten, ser at du ikke har fått deg en bruker på hjemmesiden enda. Jeg vil gjerne oppfordre deg og alle andre på i18n.listen til å få opprettet slik at dere kan hjelpe oss med oversetting og fikse dårlig språk. Samt fint om oversettere kan bli med å vedlikeholde ting som er relatert til oversettings der.
Ha en fin dag!
Mvh Arnt Ove Gregersen