Hei,
Jeg tar meg frihet til å videresende denne e-posten til denne oversettinglisten, da jeg har inntrykk av at mye av koordinasjon av Skolelinux sin oversetting foregår her.
Vi nærmer oss hvertfall en første versjon av den internasjonale hjemmesiden vår, og trenger litt hjelp fra dere som oversetter til å finne ut hva vi skal putte under "Brukermiljø" -> "Oversettere".
I tillegg hvis noen av dere har tid til å hjelpe oss å oversette og kvalitetssikre teksten på hjemmesiden så hadde vi satt stor pris på det.
Se også den videresendte e-posten for mer informasjon.
Ta kontakt om dere har spørsmål.
Ha en fin dag/uke!
Mvh Arnt Ove Gregersen
---------- Forwarded message ---------- From: Ole-Anders Andreassen olea@skolelinux.no Date: Tue, Jan 26, 2010 at 6:32 PM Subject: Our webpages are getting more and more compleet. To: "debian-edu@lists.debian.org" debian-edu@lists.debian.org, Brukerliste Skolelinux bruker@skolelinux.no, Skolelinux linuxiskolen@skolelinux.no, www-liste www-no@skolelinux.no, www-int@skolelinux.no
Dear all!
We are proud to announce that our international homepage and web forum are getting more and more complete. Some issues still remains, but we will start focusing on translating the content of the international version to all supported languages.
= Participate =
We will appreciate all the help we can get, so please read information on the following page on how you can register a user account:
http://slx.no/en/web-developers
Our to do list can be found here: http://wiki.debian.org/DebianEdu/www/ToDo
All people involved in the Skolelinux/DebianEdu project is strongly encouraged to register a user here and participate in the best way possible. Have a look at the image gallery, and maybe you have images that you want to post there?
= Developers and translator sections =
The developers and translators section of the Community Zone are empty at the moment. We need useful content here so please help us make these sections better
= Web forum =
Our webfourm is now ready, but we need help to "kick start" the use of it. We hope that as many as possible of our experienced users can help out with adding content. We also need moderators, so please register and let us if you would like to help us moderate the web forum.
Please notice that we deleted almost all the existing users here, our old settings for spam/security allowed a lot of spammers to register a user account so we start over.
= Content providers =
If you have a blog or web page that could be interesting for other people using Skolelinux/DebainEdu, then please let us know and we will add it to the Skolelinux / DebianEdu planet.
If anyone would like to have a editor/writer role on the web pages, then please let us know. It is very important that we update the site with up to date news and make the new homepage look alive.
For all of you who uses Facebook, please join our Facebook group and help make it a interesting group.
Do not hesitate to contact us if you have any questions, advices or ideas. Please register an account and help us in the best way you can.
Thanks & Have a nice day.
BR Arnt Ove Gregersen Ole-Anders Andreassen
Arnt Ove Gregersen skrev:
Hei,
Jeg tar meg frihet til å videresende denne e-posten til denne oversettinglisten, da jeg har inntrykk av at mye av koordinasjon av Skolelinux sin oversetting foregår her.
Vi nærmer oss hvertfall en første versjon av den internasjonale hjemmesiden vår, og trenger litt hjelp fra dere som oversetter til å finne ut hva vi skal putte under "Brukermiljø" -> "Oversettere".
En lenke til: http://wiki.skolelinux.no/Bidra/Oversetting
Der ligger det hele :-)
Mvh Axel
Hei Axel,
Takk for raske svar
2010/1/26 Axel Bojer axelb@skolelinux.no
[snip]
En lenke til: http://wiki.skolelinux.no/Bidra/Oversetting
Der ligger det hele :-)
Jeg har til en oversettere under "Brukermiljø" -> "Oversettere" nå. Ser det greit ut ?
Forresten, ser at du ikke har fått deg en bruker på hjemmesiden enda. Jeg vil gjerne oppfordre deg og alle andre på i18n.listen til å få opprettet slik at dere kan hjelpe oss med oversetting og fikse dårlig språk. Samt fint om oversettere kan bli med å vedlikeholde ting som er relatert til oversettings der.
Ha en fin dag!
Mvh Arnt Ove Gregersen