Jeg ser fra <URL: https://l10n-no.gitlab.io/l10n-no-dok/nb/Fellesordl.eng-no.html > at en for repository foreslår arkiv og kodelager. Dette ble diskutert på #nuug i dag. Der jeg selv bruker jeg 'depot', som i pakkedepot og gitdepot, var det en annen som fortalte at han brukte 'brønn' om det samme. Bør disse variantene inn i ordlisten? Bør dette standardiseres mer?