On Wed, 2004-01-14 at 00:22, Knut Yrvin wrote:
En lærer mente ordet «emulator» var meningsløst når man hadde det gode norske uttrykket «etterligner». Syntes det var et godt forslag. Hva syntes dere?
jau, det synest eg kan fungere. eit alternativ er "ape etter", då slepp ein skattefut-assosiasjonane ;-)