Den 06.12.2021 22:31, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Petter Reinholdtsen skreiv 06.12.2021 22:15:
Se eposttråd med blant annet melding 2021-03-13 22:07:06+0100. (Det er jammen kjent å lese eposten sin med <URL:https://notmuchmail.org/%C2%A0 >:)
Og her er e-posten i arkivet (tråden «Char Auto Escapement»): http://lister.huftis.org/pipermail/l10n-no-huftis.org/2021-March/thread.html
Også diskuert på omsetjarlista til LibreOffice: https://listarchives.libreoffice.org/global/l10n/2020/msg00493.html
Eg synest «samlesekk» er ei heilt grei omsetjing.
Takke for begge trådane. Etter å ha studert dei, har eg brukt forslaget «samlesekk». Helsing Kolbjørn