Lørdag 27 september 2008 19:17:34 skrev Børre Gaup:
Wednesday 24 September 2008 21:49:51 čálii Bjørn Kvisli:
Onsdag 24 september 2008 21:32:09 skrev Karl Ove Hufthammer:
Malmappa må vera på same nivå som PO-mappa. For ditt tilfelle vil det vera kde4/summit/templates/summit/messages
Oversettelsesminnet virker fremdeles tomt. jeg har kopiert inn prosjektfila nederst i denne e-posten. Hvis noen ser noe galt i den må jeg gjerne få vite det.
Jeg måtte installere enten libqt4-sql-sqlite eller libqt4-sql-sqlite2 for å få oversettelsesminnet til å fungere. Har du sjekket om disse pakkene er installert?
Takk, det var de ikke. Jeg installerte libqt4-sql-sqlite og nå har jeg noe i oversettelsesminnet. Nå får jeg lære meg hvordan det brukes.
mvh,
Børre Gaup
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no