Gaute Hvoslef Kvalnes ai98ghk@stud.hib.no writes:
Eg er absolutt for å bruka 'tilordna' (evt. 'tildela'?) i staden for 'allokera', men kva heiter i så fall 'reallocate'?
Utanfor dataspråket ville "reallocate" omsetjast med "omfordele". I C er realloc() litt annleis: ein brukar det til å endre storleiken på ei minnetildeling. Vanlegvis til noko større, men realloc() kan også brukast til å krympe henne -- men eg trur ikkje ei krymping nokonsinne kan feile og slik føre til ei feilmelding. Så her må ein sjå det i samanheng, altså "omfordele" eller der utgangspunktet er (for?) teknisk språk: "utvide/auke minnetildeling"
Kjetil T.