Fredag 31. august 2001 23:48 skreiv Roy-Magne Mo:
On Fri, Aug 31, 2001 at 11:17:47PM +0200, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
[1] Kva er det eg har rota med no, eg kan ikkje lenger skriva aksent grave over o-en ... Trur det er SuSE 7.2 sin feil :(
Kva XFree86 versjon har du, har lagt merke til at i XFree86 4.1.0 er keyboard mappinga ikkje i orden under nynorsk locale. Meldte dette som bug til redhat i går.
Det er 4.1.0 ja, men eg har ikkje rota med locale-innstilingar (berre valt norsk tastatur). Eg har heller ingen gamle Linux-partisjonar der eg kan sjå korleis innstillingane såg ut den gongen alt var i orden :(
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes