Den 20:56 3. januar 2012 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org følgende:
Kan me gå for «hjelpeboble»? Send kommentarar kjapt. Om det ikkje kjem nokon innvendingar, endrar eg fellesordlista og nynorskomsettinga om nokre dagar.
Jeg synes oversettelsene bør være «hjelpeboble» og «hjelpetekst». Det siste bør være med fordi det veldig ofte ikke er snakk om en boble.
-thomas nygreen