Avtrykksalgoritme og avtrykk (for hash) var nytt for meg, men det fungerer ganske greit og jeg ser at det allerede er ganske godt etablert.
Ja, vi kan godt standardisere på «firkanttegn» for #-tegnet selv om skigard er veldig gøy ;-)
Hans
man. 14. sep. 2020 kl. 21:18 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
[kutt] Synspunkt?