* Petter Reinholdtsen (12. mai 2008 00:07):
Ah, dette må kunne importeres til stavekontrollen, slik at det er mulig å lage en stavekontrolldatafil som kun inneholder disse ordene. Antar det vil være interessant for i hvert fall noen av de som skriver nynorsk.
Eg håpar fleire vil vere interesserte, men førebels er det ikkje andre enn meg som prøver å halde seg til denne normalen, så det er mogleg det er litt vel smalt. Reint bortsett frå det, ser eg gjerne at nynorsk.org-normalen blir gjort tilgjengeleg via stavekontrollprosjektet.
Fint at en databaseeksport vil gjøres til gjengelig. Håper lisensen kan være det samme som spell-norwegian-prosjektet, dvs. GPL-lisens, for forenklet arbeid med integrasjon.
Naturlegvis. Det byggjer jo på den GPL-lisensierte ordbanken.
Erik