Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv Sat, 21 May 2005 14:05:45 +0200
Men det er ille at ein så triviell, _sjølvsagt_ sak som å ha menyspråk på begge offisielle norske målformer skal bli eit nyhendeoppslag. Det er visseleg ein lang veg å gå for å nå språkleg jamstelling ...
:-| Y J Landro