Torsdag 16. juni 2005 10:12 skreiv Cecilie Wian:
Her er mitt førebelse forslag til namn på skrifteigenskapar:
hairline -- hårstrek
Er det et krav at det skal bare være et ord?
Nei.
Hårtynn strek?
Ser no at «hairline» nok er feil. «Hårstrek» er eit anna omgrep i skriftdesign og i DTP. Men eg reknar med dei *finst* ei etablert omsetting av dette på norsk.
heavy -- ?
Kan "uthevet" brukes her kansje? eller "tett"?
Nei. «Utheva» er eit meir generelt ord, som gjerne brukast om både halvfeit og kursiv. «Tett» oppfattar eg som det same som «condensed», og det er det jo ikkje.
black -- svart? ultrabold -- ultrafeit poster -- ?
plakat
Kanskje. Det stemmer iallfall at skrifta passar som plakatskrift.
Der er ekstra fet, demifet, semifet, ultrafet, halvfet, men ingen bare "fet"?
Akkurat. Eg fekk det ikkje til å passa at «black» skulle vera «feit», då «extrabold» («ekstrafeit») er tynnare enn «black».